AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk sigortada eve yolladılar, sonrakileri artık pdf yolluyor, çıktı alıp arabada bulundurmak iyidir.
(Kaza tutanağı lazım olabilir.) Sigorta zaten sorgulamada çıkar.
Kaza tutanağında sigorta yapılan belgeye ihtiyaç duyulmuyor. Daha yeni trafik kazası geçirdiğimden dolayı biliyorum zaten trafik polislerinin sisteminde gerekli bilgi yer almaktadır. Fakat yanlış olabiliriz yinede sormak gerekir.