toruc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şampiyonlar Ligi maçları 3 sezon boyunca Digiturkte!
17
●701
- 21-05-2018, 12:43:54ben şampiyonlar ligi paketi için dsmart aldım. özellikle de destek hattında çalışana telefonda sadece şampiyonlar ligi için istiyorum siz de var mı dedim. evet deyip gelip kurdular. şimdi sordum hem şamp. ligi paketi vermemişler. hem de 12 ay taahhüt bedeli istiyorlar kapatmak için. nasıl bir yol izlerim? ücretsiz kapatmak istiyorum.
- 21-05-2018, 12:50:25Üyeliği durduruldune kadar zaman oldu alalı?haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2018, 18:30:15Bence daha iyi oldu. Boşverin TRT'ye geçtikten sonra kalite iyice yerlerdeydi. beIN Sports ile kalite yükselecektir. Digiturk almayanlar iptv'ye yönelebilir.