• 21-05-2018, 11:57:39
    #10
    toruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu katarlı araplar neden bizim futbol zevkimizin içine ediyorlar ? Birtane zengin adam çıkmıyormu şu türkiyeden yayın haklarını satın alsın. Elin araplarına paramı yedireceğiz 3 sene boyunca.
    Hocam adamlar mantıklı şekilde ihaleye girmiyorlar ki. Zarar edeceğini bilse bile alıyorlar yüksek bedelle. 2-3 yıl daha böyle işkence çektirirler sonra batarlar. O kadar plansız programsız ilerliyorlar ki batmamaları imkansız.
  • 21-05-2018, 12:01:02
    #11
    yasasin ip tv 😃😃 daha uygun fiyata bakabiliyoruz 😃
  • 21-05-2018, 12:43:54
    #12
    ben şampiyonlar ligi paketi için dsmart aldım. özellikle de destek hattında çalışana telefonda sadece şampiyonlar ligi için istiyorum siz de var mı dedim. evet deyip gelip kurdular. şimdi sordum hem şamp. ligi paketi vermemişler. hem de 12 ay taahhüt bedeli istiyorlar kapatmak için. nasıl bir yol izlerim? ücretsiz kapatmak istiyorum.
  • 21-05-2018, 12:50:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şampiyonlar ligi paketi için dsmart aldım. özellikle de destek hattında çalışana telefonda sadece şampiyonlar ligi için istiyorum siz de var mı dedim. evet deyip gelip kurdular. şimdi sordum hem şamp. ligi paketi vermemişler. hem de 12 ay taahhüt bedeli istiyorlar kapatmak için. nasıl bir yol izlerim? ücretsiz kapatmak istiyorum.
    ne kadar zaman oldu alalı?
  • 21-05-2018, 12:56:26
    #14
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar zaman oldu alalı?
    10 - 15 gün civarı
  • 21-05-2018, 12:59:28
    #15
    fiyata bak fiyata...
    bu sene kapattırmayı düşünüyordum artık kesin kapattırırım.
  • 22-05-2018, 18:14:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    konu günceldir
  • 22-05-2018, 18:30:15
    #17
    Bence daha iyi oldu. Boşverin TRT'ye geçtikten sonra kalite iyice yerlerdeydi. beIN Sports ile kalite yükselecektir. Digiturk almayanlar iptv'ye yönelebilir.
  • 22-05-2018, 18:35:41
    #18
    tivibular bize girdi