ben şampiyonlar ligi paketi için dsmart aldım. özellikle de destek hattında çalışana telefonda sadece şampiyonlar ligi için istiyorum siz de var mı dedim. evet deyip gelip kurdular. şimdi sordum hem şamp. ligi paketi vermemişler. hem de 12 ay taahhüt bedeli istiyorlar kapatmak için. nasıl bir yol izlerim? ücretsiz kapatmak istiyorum.
ne kadar zaman oldu alalı?