Ya bu katarlı araplar neden bizim futbol zevkimizin içine ediyorlar ? Birtane zengin adam çıkmıyormu şu türkiyeden yayın haklarını satın alsın. Elin araplarına paramı yedireceğiz 3 sene boyunca.
Hocam adamlar mantıklı şekilde ihaleye girmiyorlar ki. Zarar edeceğini bilse bile alıyorlar yüksek bedelle. 2-3 yıl daha böyle işkence çektirirler sonra batarlar. O kadar plansız programsız ilerliyorlar ki batmamaları imkansız.