• 18-05-2018, 08:52:36
    #1
    Baylar,

    2.tur seçim 8 Temmuzda yapılacakmış. Bu seçim mecliste mi yapılacak, yoksa tekrar oy mu vereceğiz? Bu kısmı tam kestiremedim.
    O tarihlerde yurtdışına çıkacağım da oyumuz boşa gitmesin. Vatandaşın görevi 24 haziran da bitecek mi?
  • 18-05-2018, 08:57:14
    #2
    tekrar biz oy vereceğiz
  • 18-05-2018, 08:57:28
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Hocam bir aday 50.1'i geçemezse 2. tura gidiliyor ve en çok oy alan 2 aday çıkıyor. Bu durumda da tabiki oy vermeniz gerekir.

    Dediğim gibi 2. tura kalırsa...
  • 18-05-2018, 08:58:16
    #4
    CoLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar biz oy vereceğiz
    Aynen, en yüksek oy almış 2 cumhur adayı yarışacak...
  • 18-05-2018, 09:01:41
    #5
    Anlaşıldı teşekkürler Konsolosluğa gidip oy kullanacağım o zaman
    Bunun için şimdiden bildirim yapmak gerekir mi?
  • 18-05-2018, 11:09:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben oy verilmeyecek diye biliyordum, yani içerideki TBMM deki vekiller oy verecek diye biliyorum. Yani, ilk turda 50-50 eşit olan iki taraf TBMM tarafından seçilecek diye.
  • 18-05-2018, 12:28:33
    #7
    n3pix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oy verilmeyecek diye biliyordum, yani içerideki TBMM deki vekiller oy verecek diye biliyorum. Yani, ilk turda 50-50 eşit olan iki taraf TBMM tarafından seçilecek diye.
    öyle saçmalık mı olur. biz vereceğiz.
  • 18-05-2018, 12:31:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    drokber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle saçmalık mı olur. biz vereceğiz.
    Ben sadece duyduğumu söyledim hocam, bilmiyorum kesin ama öyle bir şey duydum. Araştırmak lazım.
  • 18-05-2018, 12:33:04
    #9
    n3pix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oy verilmeyecek diye biliyordum, yani içerideki TBMM deki vekiller oy verecek diye biliyorum. Yani, ilk turda 50-50 eşit olan iki taraf TBMM tarafından seçilecek diye.
    Aslında ben de öyle duydum. O yüzden konuyu açmak istedim. İnternette bu konuda bilgi bulamadım