n3pix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben oy verilmeyecek diye biliyordum, yani içerideki TBMM deki vekiller oy verecek diye biliyorum. Yani, ilk turda 50-50 eşit olan iki taraf TBMM tarafından seçilecek diye.
öyle saçmalık mı olur. biz vereceğiz.