Ben oy verilmeyecek diye biliyordum, yani içerideki TBMM deki vekiller oy verecek diye biliyorum. Yani, ilk turda 50-50 eşit olan iki taraf TBMM tarafından seçilecek diye.
Aslında ben de öyle duydum. O yüzden konuyu açmak istedim. İnternette bu konuda bilgi bulamadım