Baylar,

2.tur seçim 8 Temmuzda yapılacakmış. Bu seçim mecliste mi yapılacak, yoksa tekrar oy mu vereceğiz? Bu kısmı tam kestiremedim.
O tarihlerde yurtdışına çıkacağım da oyumuz boşa gitmesin. Vatandaşın görevi 24 haziran da bitecek mi?