• 15-05-2018, 11:40:02
    #1
    Arkadaşlar, selam;
    Gearbest üzerinden, 4. ayın 25'inde 25$'a bir cihaz aldım, daha sorna (10 dakika sonra) fikrimi değiştirdim ve iade isteği oluşturdum. Yarım saat içerisinde iade talebim onaylandı, paranın gittiği, paypal'a 3 gün, karttan alanlara 7-14 gün arasında paranın geri döneceği söylendi.

    1 Hafta sonra, yapıkredi'ye talep gönderdim, param havuzda mı diye sormak için. Hiçbir dönüş olmadı, birkaç gün geçince hatlarını aradım, bana talebiniz gözüktü vs. bir şeyler dediler, 120 gün bekleyeceksiniz, harcama itirazınız incelenecek dediler. 120 gün sonra da paranızı belki geri alamazsınız dediler. --Buraya döneceğim--

    Aradan 20 gün geçti, dün direk şubeye gittim, anlayışlı bir bayanla konuştuk, bana havuza düşerse paranın hesabıma düşeceğini, bankada kalmayacağını söyledi. Benim ilk oluşturduğum talebin de iade değil, alışveriş itirazı talebi olarak yanlış anlaşılmış olabileceğini falan söyledi.

    Gearbest'e ben daha önce siz benim paramı göndermediniz mi diye destek oluşturmuştum; 2 kez gönderdik dedikten sonra: https://i.hizliresim.com/G9qYr6.png

    Bu görsel ile de kanıt sundular.

    Şimdi beni kim kazıklıyor, benim param kimde, yapı kredi mi vermiyor, gearbest mi vermiyor? ben kime gidicem, kime mesaj atıcam, açıkcası gearbest'e daha yazmaya utanıyorum çünkü adamlar bu payment resmine kadar attılar, ama yapı kredi bana elle tutulur hiçbir şey sunmuyor, gelse verirdik diyorlar o kadar.
  • 15-05-2018, 11:47:40
    #2
    Bankaya baskı kurun. alışveriş siteleri şikayet konularından çekindiği için ödemenin peşine düşmez.
  • 15-05-2018, 11:49:32
    #3
    Aypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaya baskı kurun. alışveriş siteleri şikayet konularından çekindiği için ödemenin peşine düşmez.
    Birazdan bu payment resmiyle bankaya gitmeyi düşünüyorum hocam, canlı desteğe yazıyorum telefonu arayın diyo, telefonu arıyorum şubeye gdin diyo, oyun gibi.
  • 15-05-2018, 12:12:57
    #4
    Ödeme itirazı olarak alınmış olabilir , eğer bankayı aradığınız da harcama itirazı yaptıysanız kart çalıntı işlemine tabi tutulmuş olabilir. Ancak böyle durumda elinizde var olan kredi ya da banka kartları da kapatılmaktadır. Hesabınız açık kalır, yalnızca kartlarınız bloke edilir. Böyle bir durum yaşandı mı acaba ?
  • 15-05-2018, 12:12:58
    #5
    Akbank olsaydi 60 gunun sonunda paran kosulsuz hesabina yatardi.Gecen yil bir firma tarafindan dolandirilma neticesinde 21 Bin TL geri odeme aldik.Firma yurt disiydi ve odemeler kreri karti ile yapilmisti.Ayni firma icin yapi kredi olumsuz olarak dondu.4 bin TL'nin uzerine bir bardak su ictik anlayacaginiz.Insallah olumlu sonuclanir yapi krediye ben hic guvenmiyorum.
  • 15-05-2018, 12:20:47
    #6
    murattat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme itirazı olarak alınmış olabilir , eğer bankayı aradığınız da harcama itirazı yaptıysanız kart çalıntı işlemine tabi tutulmuş olabilir. Ancak böyle durumda elinizde var olan kredi ya da banka kartları da kapatılmaktadır. Hesabınız açık kalır, yalnızca kartlarınız bloke edilir. Böyle bir durum yaşandı mı acaba ?
    Yok hocam, aktif herşeyim. Kullanıyorum

    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank olsaydi 60 gunun sonunda paran kosulsuz hesabina yatardi.Gecen yil bir firma tarafindan dolandirilma neticesinde 21 Bin TL geri odeme aldik.Firma yurt disiydi ve odemeler kreri karti ile yapilmisti.Ayni firma icin yapi kredi olumsuz olarak dondu.4 bin TL'nin uzerine bir bardak su ictik anlayacaginiz.Insallah olumlu sonuclanir yapi krediye ben hic guvenmiyorum.
    Katılıyorum hocam, akbank'a geçmeye çalışıyorum ama onunla da ufak bir problem yaşıyoruz, neredeyse 5 yıldır kullandığım telefon numaram başka birinin hesabına bağlıymış. O nedenle kendi numaramı kendi hesabımda kullanamıyorum, gişe'de nasıl yapıcaz diye sorduğumda zor iş falan deyip geçiştirdi, bende çok zaman bulamadığım için üzerine düşemedim, farklı bir telefon bağladım, onu da aktif etmek için sms gönderip gelen kodla tekrar atmye falan gitmem gerekiyor, telefon da benim olmadığı için gerçekten uzun iş. Yapı krediyi bir iş yüzünden kullanıyordum, sonra rahat geldi, kullanmaya devam ettim ama şu ara gerçekten çok rahatsız edici oldu.
  • 15-05-2018, 12:22:54
    #7
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank olsaydi 60 gunun sonunda paran kosulsuz hesabina yatardi.Gecen yil bir firma tarafindan dolandirilma neticesinde 21 Bin TL geri odeme aldik.Firma yurt disiydi ve odemeler kreri karti ile yapilmisti.Ayni firma icin yapi kredi olumsuz olarak dondu.4 bin TL'nin uzerine bir bardak su ictik anlayacaginiz.Insallah olumlu sonuclanir yapi krediye ben hic guvenmiyorum.
    . Şu Almanyanın gözünü sevim. Alışverişi iptal et 2 iş günü içinde para hesabında. 60 gün nedir ya ?
  • 15-05-2018, 12:24:48
    #8
    Tecrübe : 1 sene önce steam'de aynı durum başıma geldi, steam iade ettik diyor xx bankası iade gelmedi diyor. Paramı geri alamadım.
  • 15-05-2018, 12:25:46
    #9
    Aypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    . Şu Almanyanın gözünü sevim. Alışverişi iptal et 2 iş günü içinde para hesabında. 60 gün nedir ya ?
    Ne yazik ki burasi boyle kardesim.Biz 60 gundr aldigimiza dahi sukrettik.