Akbank olsaydi 60 gunun sonunda paran kosulsuz hesabina yatardi.Gecen yil bir firma tarafindan dolandirilma neticesinde 21 Bin TL geri odeme aldik.Firma yurt disiydi ve odemeler kreri karti ile yapilmisti.Ayni firma icin yapi kredi olumsuz olarak dondu.4 bin TL'nin uzerine bir bardak su ictik anlayacaginiz.Insallah olumlu sonuclanir yapi krediye ben hic guvenmiyorum.