Anket Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 101
Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
Skype devam
%59,41 (60 Oy)
Discord
%24,75 (25 Oy)
Telegram
%10,89 (11 Oy)
Slack
%4,95 (5 Oy)
  • 13-05-2018, 21:14:54
    #1
    Merhabalar,

    Keşke Messenger yerine ne kullanıyorsunuz diyebilseydim..
    Uzun zamandır Skype kullanıyorum ama ordaki reklamı engelle,şurdaki reklamı engelle falan artık baş ağrıtmaya başladı.Genel olarak R10 kullanıcıları ne kullanıyor bizde oraya geçiş yapalım
  • 13-05-2018, 21:16:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    discord
  • 13-05-2018, 21:17:02
    #3
    skype kullanmayı tercih ediyorum.
  • 13-05-2018, 21:17:07
    #4
    Discord, kesinlikle. Skype artık bitmeli.
  • 13-05-2018, 21:17:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Whatsapp Web sürümünden sonra tüm müşterilerimle oradan görüşmeye başladım. Skype hata vermeye başladı son zamanlarda
  • 13-05-2018, 21:17:33
    #6
    Genellikle uzun süredir kullaniyorum ama agir çalisiyor ben skype kullaniyorum
  • 13-05-2018, 21:18:16
    #7
    Whatsapp, Telegram, Slack, Discord.
  • 13-05-2018, 21:26:26
    #8
    Anketi de ekledim,Discord yoğunlukta gibi ama..
  • 13-05-2018, 21:26:42
    #9
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsapp Web sürümünden sonra tüm müşterilerimle oradan görüşmeye başladım. Skype hata vermeye başladı son zamanlarda
    whatsapp web ile mobil arasında bağlantı neden kopuyor