Keşke Messenger yerine ne kullanıyorsunuz diyebilseydim..
Uzun zamandır Skype kullanıyorum ama ordaki reklamı engelle,şurdaki reklamı engelle falan artık baş ağrıtmaya başladı.Genel olarak R10 kullanıcıları ne kullanıyor bizde oraya geçiş yapalım
29
●1.341