Merhabalar,
Keşke Messenger yerine ne kullanıyorsunuz diyebilseydim..
Uzun zamandır Skype kullanıyorum ama ordaki reklamı engelle,şurdaki reklamı engelle falan artık baş ağrıtmaya başladı.Genel olarak R10 kullanıcıları ne kullanıyor bizde oraya geçiş yapalım