Skype yerine ne kullanıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
29
●
1.341
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
1
2
3
4
Anket
Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
101
Skype yerine ne kullanıyorsunuz?
Skype devam
%59,41 (60 Oy)
Discord
%24,75 (25 Oy)
Telegram
%10,89 (11 Oy)
Slack
%4,95 (5 Oy)
13-05-2018, 21:32:48
#10
Panthera
Kurumsal PLUS
Telefon numarası paylaşmadan skype gibi nickname ile kullanılabildiği için telegram kullanıyorum.
13-05-2018, 21:34:04
#11
theykk
discordun nick sistemi guzel olsa aslinda dc ama suan skype
13-05-2018, 21:42:25
#12
Hussein
SEO & PR 5421044962
Hiçbiri WhatsApp
13-05-2018, 21:46:32
#13
AeroCS
Skype ve Discord kısaca her ikisi :'D
13-05-2018, 21:53:42
#14
dertliA
sen konu açıncaya kadar ben bir yerde reklam görmedim. üstte bir banner var sadece kçük bişey sizde nerde çıkıyor reklam anlayamadım ben.
13-05-2018, 22:00:48
#15
adibelli
dertliA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen konu açıncaya kadar ben bir yerde reklam görmedim. üstte bir banner var sadece kçük bişey sizde nerde çıkıyor reklam anlayamadım ben.
Bende sohbet penceresinin üst kısmında ayrıca skype home da tam boyut reklamlar var.
13-05-2018, 22:08:34
#16
dertliA
adibelli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende sohbet penceresinin üst kısmında ayrıca skype home da tam boyut reklamlar var.
tam ekran yapınca sağda çıkıyor evet. ben küçük kulandığım için sağda çıkmıyor sadece yukarda arad sırada küçük bir banner çıkıyor.
13-05-2018, 22:15:44
#17
SHaReR
Telegram desktop + mobile. Whatsapp gibi telefonda açık olması da gerekmiyor. Benim şu ana kadarki tecrübelerime göre açık ara en hızlı ve stabil chat programı.
Skype' ın hantallığı çekilmiyor. Çağ dışı.
13-05-2018, 22:27:00
#18
Gucluyazar
Hiçbiri
Ciddi işlemlerde vatsap yeterli.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler