dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen konu açıncaya kadar ben bir yerde reklam görmedim. üstte bir banner var sadece kçük bişey sizde nerde çıkıyor reklam anlayamadım ben.
Bende sohbet penceresinin üst kısmında ayrıca skype home da tam boyut reklamlar var.