adanali01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normalde kart kullanmadım hiç sırf enpara diye kredi kartına başvuru yaptım ama Red yedim
44
●2.248
Normalde kart kullanmadım hiç sırf enpara diye kredi kartına başvuru yaptım ama Red yedim
ama hiç bir bankayı kullanmiyorum 3-4 banka hesaplarim var sadece enparayi kullanıyorum faturalar kredi karti herşey enpara ile yapıyorum
)