sigorta 1 ay oldu adsense gücü sanirim her ay duzenli yuksek ödemeler geliyor

ama hiç bir bankayı kullanmiyorum 3-4 banka hesaplarim var sadece enparayi kullanıyorum faturalar kredi karti herşey enpara ile yapıyorum
Aslında senaryo aynı hocam. Benim sadece 5 sene önce üniversitede bir kart vermişlerdi kimlik diye 500 tl lik kredi kartı onun borcunu unutmuşum takibe girmiş o yani. Acaba ben ödemeleri Manuel yapıyorum otomatik falan yapsam ise yarar mı ki