KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında senaryo aynı hocam. Benim sadece 5 sene önce üniversitede bir kart vermişlerdi kimlik diye 500 tl lik kredi kartı onun borcunu unutmuşum takibe girmiş o yani. Acaba ben ödemeleri Manuel yapıyorum otomatik falan yapsam ise yarar mı ki
düzenli kullanın enparayi ben ilk üye oldugum zaman üniveristede idim ekpara limiti 1o tl vermişti )