• 09-05-2018, 10:58:50
    #1
    Kurumsal PLUS
    İlan kategorileri, satış kategorileri, hizmet kategorileri v.b diğer kategorilerde açılan konulara özen göstererek tüm bilgileri yazıyorlar. Detaylar ödemeler v.s v.s hepsini satıcı veya hizmeti veren firma/kişi ap açık yazıyor ama altında şöyle bir yazı ile yorum yapanlar var.

    "p.m alabilir miyim ?"


    "detaylı bilgi için p.m lütfen"


    "detay lütfen"


    Bu durumdan rahatsız olan biz miyiz yoksa genel bir rahatsızlık var mı gerçekten merak ettik
  • 09-05-2018, 11:00:08
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bunlar BOŞ beleş insanlar. Zaten her detay yazıyor niye gereksiz rahatsız ediyorsun...
  • 09-05-2018, 11:00:19
    #3
    Detaylı PM rica edebilir miyim?
  • 09-05-2018, 11:02:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    medyahakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı PM rica edebilir miyim?
    Öm rica edebilirmiyim diye de şekillenebilir
  • 09-05-2018, 11:09:26
    #5
    kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını
  • 09-05-2018, 11:11:21
    #6
    Eline sağlık hocam ama şuraya mesaj atıp seni haklı bulan çoğu kişi bunu yapmıştır ve yapıyordur.
  • 09-05-2018, 11:17:10
    #7
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını
    Halen Hızlı PM butonunu görmemişlerse bıraksınlar bu forumu Hızlı PM butonu gerçekten de çok büyük bir özellik
  • 09-05-2018, 12:15:18
    #8
    Daha neyin detayını istiyon di mi? Moleküllerine mi ayırıcan siteyi?
  • 09-05-2018, 12:39:37
    #9
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlan kategorileri, satış kategorileri, hizmet kategorileri v.b diğer kategorilerde açılan konulara özen göstererek tüm bilgileri yazıyorlar. Detaylar ödemeler v.s v.s hepsini satıcı veya hizmeti veren firma/kişi ap açık yazıyor ama altında şöyle bir yazı ile yorum yapanlar var.

    "p.m alabilir miyim ?"


    "detaylı bilgi için p.m lütfen"


    "detay lütfen"


    Bu durumdan rahatsız olan biz miyiz yoksa genel bir rahatsızlık var mı gerçekten merak ettik
    Detaylı Pm atarmısınız?