İlan kategorileri, satış kategorileri, hizmet kategorileri v.b diğer kategorilerde açılan konulara özen göstererek tüm bilgileri yazıyorlar. Detaylar ödemeler v.s v.s hepsini satıcı veya hizmeti veren firma/kişi ap açık yazıyor ama altında şöyle bir yazı ile yorum yapanlar var.
"p.m alabilir miyim ?"
"detaylı bilgi için p.m lütfen"
"detay lütfen"
Bu durumdan rahatsız olan biz miyiz yoksa genel bir rahatsızlık var mı gerçekten merak ettik
kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını
kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını
Halen Hızlı PM butonunu görmemişlerse bıraksınlar bu forumu Hızlı PM butonu gerçekten de çok büyük bir özellik
İlan kategorileri, satış kategorileri, hizmet kategorileri v.b diğer kategorilerde açılan konulara özen göstererek tüm bilgileri yazıyorlar. Detaylar ödemeler v.s v.s hepsini satıcı veya hizmeti veren firma/kişi ap açık yazıyor ama altında şöyle bir yazı ile yorum yapanlar var.
"p.m alabilir miyim ?"
"detaylı bilgi için p.m lütfen"
"detay lütfen"
Bu durumdan rahatsız olan biz miyiz yoksa genel bir rahatsızlık var mı gerçekten merak ettik