Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını
Halen Hızlı PM butonunu görmemişlerse bıraksınlar bu forumu Hızlı PM butonu gerçekten de çok büyük bir özellik