Konu
Siz de rahatsız oluyor musunuz ?
09-05-2018, 11:09:26
#5
AOK
kızdığım konu neden kendisi pm atmıyor ? altı üstü özel mesaj yaz diyecek zor geliyor.öylesine hiç yazmayı düşünmüyorum bu saatten sonra ciddi adam yazar zaten mesajını