• 07-05-2018, 18:16:20
    #1
    Merhaba, bir kavgadan dolayı bana kağıt geldi. Olay da şöyle arkadaşımı darp ettiler ve bende yanında olduğum için olay banada sıçradı ve bende hafif kavgaya karışmış oldum. Soruşturma basit yaralama sucundan açıldı ve ilk etapta polislikte ifade ve ardından savcılıkta ifade verdim ve şikayetçi olmadım. Savcı bana kamu davası açacağını belirtti şikayetçi olmasam bile ... bugün bana 2 kağıt gelmiş birisi asliye ceza mahkemesinde duruşma kağıdı diğeri ise cumhuriyet başsavcılığından gelmiş. Mahkeme kağıdında duruşma günü vs yazıyor fakat savcılıktan gelen kağıtta ise soruşturmanın kovuşturmaya yer olmadığına dair karar verildiği yazıyor bu sonuca göre bnm mahkemeye girmem gerekiyor mu yani mahkeme olacak mı ayrıca mahkeme kağıdında tanık olarak geçiyorum savcılıktan gelen kağıtta müştekiyim

    beni aydınlatabilecek bir arkadaş var mı
  • 07-05-2018, 18:21:38
    #2
    kavgaya karışmadınmı bir iki sallamadınmı karşı tarafa ortak
  • 07-05-2018, 18:24:34
    #3
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kavgaya karışmadınmı bir iki sallamadınmı karşı tarafa ortak
    ayırayım diye müdahil oldum bir iki de bana vurunca ister istemez girişmiş olduk yaptıkların şeyin karşılığını misliyle aldılar onda sıkıntı yok da bu gelen kağıtlar kafamı karıştırdı bilgili biri inş yardımcı olur
  • 07-05-2018, 18:25:52
    #4
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayırayım diye müdahil oldum bir iki de bana vurunca ister istemez girişmiş olduk yaptıkların şeyin karşılığını misliyle aldılar onda sıkıntı yok da bu gelen kağıtlar kafamı karıştırdı bilgili biri inş yardımcı olur

    geçmiş olsun.. olan hep arada kalana oluyor zaten
  • 07-05-2018, 18:27:53
    #5
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.. olan hep arada kalana oluyor zaten
    sağol ortak olayın üzerinden 1 yıl felan geçiyor bana bugün 2 tane kağıt geliyor kafam allak bullak oldu
  • 07-05-2018, 18:30:32
    #6
    pm atın bakalim
  • 07-05-2018, 18:48:14
    #7
    Siz olayda şahit gösterilmişsiniz, asliye cezada ifade vercrksiniz sadece başka bir sorun yok
  • 07-05-2018, 18:53:07
    #8
    hocam e-devletten adınıza açılan davalara bakın orada yazar güncel durum. eğer orada dava günü verilmişse o gün muhakkak gidin ve savunmanızı yapın.
  • 07-05-2018, 18:53:08
    #9
    denizarkann11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz olayda şahit gösterilmişsiniz, asliye cezada ifade vercrksiniz sadece başka bir sorun yok
    asliye ceza mahkemesinden gelen kağıtta tanık olarak geçiyorum ve mahkeme günü vs belirtilmiş- cumhuriyet başsavcılığında gelen kağıtta müşteki olarak geçiyorum ve kovuşturmaya yer yok denilmiş