ayırayım diye müdahil oldum bir iki de bana vurunca ister istemez girişmiş olduk

yaptıkların şeyin karşılığını misliyle aldılar onda sıkıntı yok da bu gelen kağıtlar kafamı karıştırdı bilgili biri inş yardımcı olur
geçmiş olsun.. olan hep arada kalana oluyor zaten