• 07-05-2018, 18:57:59
    #10
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asliye ceza mahkemesinden gelen kağıtta tanık olarak geçiyorum ve mahkeme günü vs belirtilmiş- cumhuriyet başsavcılığında gelen kağıtta müşteki olarak geçiyorum ve kovuşturmaya yer yok denilmiş
    Kovuşturmaya karar verilmemesini şu cümle açıklıyor : Cumhuriyet savcısı tarafından yapılan soruşturma sonucunda şüpheli kişi hakkında yargılamayı gerektirecek yeterli delil bulunmadığından dava açılmasına gerek olmadığını ifade eder. Kısacası sizin hakkınızda bir dava açılmamış.
    Asliye ceza mahkemesinde bir dava açılmış fakat orada ki dava da siz sadece ifade vereceksiniz, başka bir sorun yok yani.
    Ben Ankara Adliyesinde stajerim olayları görüyoruz o yüzden bilgim var fakat içiniz rahat etsin isterseniz forumda bir avukatın cevabını bekleyin
  • 07-05-2018, 18:58:08
    #11
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam e-devletten adınıza açılan davalara bakın orada yazar güncel durum. eğer orada dava günü verilmişse o gün muhakkak gidin ve savunmanızı yapın.
    şimdi baktım e devlette herhangi bir mahkeme veya dava görünmüyor
  • 07-05-2018, 19:06:08
    #12
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi baktım e devlette herhangi bir mahkeme veya dava görünmüyor
    o zaman sizlik bir durum olacağını sanmıyorum. benim de bir tane süren davam var, daha eve kağıt gelmeden e-devlette görmüştüm davayı ve halen daha gözüküyor.
  • 07-05-2018, 19:10:18
    #13
    denizarkann11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kovuşturmaya karar verilmemesini şu cümle açıklıyor : Cumhuriyet savcısı tarafından yapılan soruşturma sonucunda şüpheli kişi hakkında yargılamayı gerektirecek yeterli delil bulunmadığından dava açılmasına gerek olmadığını ifade eder. Kısacası sizin hakkınızda bir dava açılmamış.
    Asliye ceza mahkemesinde bir dava açılmış fakat orada ki dava da siz sadece ifade vereceksiniz, başka bir sorun yok yani.
    Ben Ankara Adliyesinde stajerim olayları görüyoruz o yüzden bilgim var fakat içiniz rahat etsin isterseniz forumda bir avukatın cevabını bekleyin
    sanırım bu cvp yeterli hocam %99 dediğiniz gibi mahkeme gidip ifade vereceğim tşk ediyorum