ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi baktım e devlette herhangi bir mahkeme veya dava görünmüyor
o zaman sizlik bir durum olacağını sanmıyorum. benim de bir tane süren davam var, daha eve kağıt gelmeden e-devlette görmüştüm davayı ve halen daha gözüküyor.