• 05-05-2018, 22:18:37
    #1
    Arkadaşlar merhabalar, kedim 22 Nisan'da doğum yaptı. Yavrularımızdan biri diğerlerine nazaran çok daha küçük ve güçsüz kaldı. Derisi diğer çocuklarla karşılaştırdığımda çok ince, kemik oluşumu da çok daha naif. Yavrularla arasında belirgin bir fark var. Bu çocuğu neyle destekleyebilirim?
  • 05-05-2018, 22:36:56
    #2
    Merhaba, veteriner değilim ama elimden geldiğince bilgi aktarayım.
    Anne eğer emziriyorsa yavruyu vitamin takviyesi yapabilirsiniz. Catmilk var. Bunlardan alarak, ek besin takviyesi yapabilirsiniz. Catmilk ile hazırladığınız mamanın içine veterinerden aldığınız vitaminlerden ekleyebilirsiniz, ya da balık yağı kapsülleri var ya hani, örneğin hazırladığınız yarım çay bardağı mamaya 1-2 damla balık yağından damlatabilirsiniz ek olarak. Yalnız fazlası ağır gelir, bilginize.
  • 05-05-2018, 23:14:08
    #3
    Zehirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, veteriner değilim ama elimden geldiğince bilgi aktarayım.
    Anne eğer emziriyorsa yavruyu vitamin takviyesi yapabilirsiniz. Catmilk var. Bunlardan alarak, ek besin takviyesi yapabilirsiniz. Catmilk ile hazırladığınız mamanın içine veterinerden aldığınız vitaminlerden ekleyebilirsiniz, ya da balık yağı kapsülleri var ya hani, örneğin hazırladığınız yarım çay bardağı mamaya 1-2 damla balık yağından damlatabilirsiniz ek olarak. Yalnız fazlası ağır gelir, bilginize.
    Merhabalar, ilginiz için çok teşekkür ederim. Annesi emziriyor, bakıyor. O konuda problemimiz yok fakat takviyelerin iki haftalık bir yavruya şu an için ağır gelip gelmeyeceğinden endişeliyim.
  • 06-05-2018, 00:13:55
    #4
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, ilginiz için çok teşekkür ederim. Annesi emziriyor, bakıyor. O konuda problemimiz yok fakat takviyelerin iki haftalık bir yavruya şu an için ağır gelip gelmeyeceğinden endişeliyim.
    Şöyle ki, veterinere gitseniz dahi bu takviyelerin verilmesini söyleyecektir. Catmilk dediğim şey, benim annesiz yavrularda kullandığım kedi maması. Gerçekten hayat kurtarıcı. Veteriner vitamin adı belirtebilir size. Ama dediğim gibi yarım çay bardağı mamanın içine 1 damla balık yağı atsanız şimdilik yeterli. Kendim uyguladığım için söylüyorum. Ama tabiki içiniz rahat etmiyorsa en iyisi bir veterineri de arayıp danışabilirsiniz. Yani yavruyu veterinere götürmek olmaz henüz ufak olduğundan dolayı, fakat telefonla yardımcı olacaklardır. Elimden gelen bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.
  • 06-05-2018, 00:27:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba anneden aldığı süt yetecektir. Veteriner değilim ama hayvan aktivistiyim. Zannediyorum ki kurumamaya başlamadan dışandan bilinçsizce vitamin v.s takviyesi yapmak zararlı olacaktır. En doğrusu veteriner kontrolü Tüyleri kadar uzun ömürleri olsun
  • 06-05-2018, 00:49:24
    #6
    para filan yoksa belediye vet git sokakta buldum de baksınlar sahiplenecem bunu filan de.
  • 06-05-2018, 00:52:34
    #7
    Zehirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki, veterinere gitseniz dahi bu takviyelerin verilmesini söyleyecektir. Catmilk dediğim şey, benim annesiz yavrularda kullandığım kedi maması. Gerçekten hayat kurtarıcı. Veteriner vitamin adı belirtebilir size. Ama dediğim gibi yarım çay bardağı mamanın içine 1 damla balık yağı atsanız şimdilik yeterli. Kendim uyguladığım için söylüyorum. Ama tabiki içiniz rahat etmiyorsa en iyisi bir veterineri de arayıp danışabilirsiniz. Yani yavruyu veterinere götürmek olmaz henüz ufak olduğundan dolayı, fakat telefonla yardımcı olacaklardır. Elimden gelen bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba anneden aldığı süt yetecektir. Veteriner değilim ama hayvan aktivistiyim. Zannediyorum ki kurumamaya başlamadan dışandan bilinçsizce vitamin v.s takviyesi yapmak zararlı olacaktır. En doğrusu veteriner kontrolü Tüyleri kadar uzun ömürleri olsun
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para filan yoksa belediye vet git sokakta buldum de baksınlar sahiplenecem bunu filan de.
    Arkadaşlar yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim. Şimdi dışarı çıkarmaya da çekiniyorum. Çok çok küçük. Serçe kadar yavrum. Ben en iyisi yarın bir telefonla arayayım bakalım. Fikirlerinizi paylaştığınız için tekrar çok teşekkür ederim.
  • 06-05-2018, 16:53:04
    #8
    saçma sapan vitamin vs. tavsiyelereine uyma hayvanı öldürürsün.ilk fırsatta veterinere götür..vteriner parada almaz,yapacağı bişey yok zaten...