Merhabalar, ilginiz için çok teşekkür ederim. Annesi emziriyor, bakıyor. O konuda problemimiz yok fakat takviyelerin iki haftalık bir yavruya şu an için ağır gelip gelmeyeceğinden endişeliyim.
Şöyle ki, veterinere gitseniz dahi bu takviyelerin verilmesini söyleyecektir. Catmilk dediğim şey, benim annesiz yavrularda kullandığım kedi maması. Gerçekten hayat kurtarıcı. Veteriner vitamin adı belirtebilir size. Ama dediğim gibi yarım çay bardağı mamanın içine 1 damla balık yağı atsanız şimdilik yeterli. Kendim uyguladığım için söylüyorum. Ama tabiki içiniz rahat etmiyorsa en iyisi bir veterineri de arayıp danışabilirsiniz. Yani yavruyu veterinere götürmek olmaz henüz ufak olduğundan dolayı, fakat telefonla yardımcı olacaklardır. Elimden gelen bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.