• 03-05-2018, 20:14:52
    #1











  • 03-05-2018, 20:34:36
    #2
    1 hafta sonra : Xxxxx kisisinden sikayetciyim makale yazdırdım. Eksik atti hic atmadi parayi aldi gitti vb vb.. konuları görürüz.
  • 03-05-2018, 20:46:52
    #3
    r10 yönetimi alt sınırı 2 tl galiba. yıllardan beri bu uygulama var instgram-facebook like makale gibi alanlarda saçma sistem. isteyen istediği fiyata koyar serbest piyasa. dünde haberlerda adam ekmeği 70 kuruşa satıyordu diğer büfeler şikayet etmiş fiyati düşük satıyor diye. her neyse senin konuna gelecek olursak başka müşteri bul teklif eder kabul etmezsin, müşteri bol nasılsa.
  • 03-05-2018, 21:01:39
    #4
    https://www.r10.net/makale-alimi-amp...ygulamasi.html alt sınır 1 tl ama dediğinize katılıyorum, çok kaliteli yazılar çok ucuza istenebiliyor.
  • 03-05-2018, 21:02:12
    #5
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 yönetimi alt sınırı 2 tl galiba. yıllardan beri bu uygulama var instgram-facebook like makale gibi alanlarda saçma sistem. isteyen istediği fiyata koyar serbest piyasa. dünde haberlerda adam ekmeği 70 kuruşa satıyordu diğer büfeler şikayet etmiş fiyati düşük satıyor diye. her neyse senin konuna gelecek olursak başka müşteri bul teklif eder kabul etmezsin, müşteri bol nasılsa.
    Ben 2 Tl ye yazıyorum . Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz dediğim kısmı anlamamışsınız.
    "Seo uyumlu , kaliteli makale" kısmından bahsediyorum. Alt limit 1 TL olabilir , fakat kaliteli makale bekliyor adam 1 TL ye.
    Adama 2 TL teklif veriyorum adam 1 TL teklif ediyor. Ben sizin sattığınız bir ürünün yarı fiyatını teklif etmişim gibi düşünün.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta sonra : Xxxxx kisisinden sikayetciyim makale yazdırdım. Eksik atti hic atmadi parayi aldi gitti vb vb.. konuları görürüz.
    Ne alaka ? Beni bununla mı yargılıyorsunuz?
    Şayet öyleyse iade ediyorum . Şuana kadar ticaretlerimden dolayı 1 kere bile şikayet konusu açılmamış insanım 4 yıldır.
    Bununla övünmüyorum , ithamınız yanlış..
  • 03-05-2018, 21:14:36
    #6
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 Tl ye yazıyorum . Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz dediğim kısmı anlamamışsınız.
    "Seo uyumlu , kaliteli makale" kısmından bahsediyorum. Alt limit 1 TL olabilir , fakat kaliteli makale bekliyor adam 1 TL ye.
    Adama 2 TL teklif veriyorum adam 1 TL teklif ediyor. Ben sizin sattığınız bir ürünün yarı fiyatını teklif etmişim gibi düşünün.




    Ne alaka ? Beni bununla mı yargılıyorsunuz?
    Şayet öyleyse iade ediyorum . Şuana kadar ticaretlerimden dolayı 1 kere bile şikayet konusu açılmamış insanım 4 yıldır.
    Bununla övünmüyorum , ithamınız yanlış..
    Siz neden ustunuze alindiniz hocam 😊 Bu ucuza makale yazdirmak isteyenlere benim lafim. Yani adam diyor 100 kelimesi 1 tl den makaleci araniyor. Daha sonra bu tarz sorunlar ortaya cikiyor genelde. Yani size bir sey demedim ucuza yazdirmak isteyenlere dedim.
  • 03-05-2018, 21:15:39
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz neden ustunuze alindiniz hocam 😊 Bu ucuza makale yazdirmak isteyenlere benim lafim. Yani adam diyor 100 kelimesi 1 tl den makaleci araniyor. Daha sonra bu tarz sorunlar ortaya cikiyor genelde. Yani size bir sey demedim ucuza yazdirmak isteyenlere dedim.
    O zaman sorun yok hocam , taraf olarak makaleci tarafında ben olduğumdan bana zannettim sözlerinizi
    Kusura bakmayın .