Ben 2 Tl ye yazıyorum . Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz dediğim kısmı anlamamışsınız.
"Seo uyumlu , kaliteli makale" kısmından bahsediyorum. Alt limit 1 TL olabilir , fakat kaliteli makale bekliyor adam 1 TL ye.
Adama 2 TL teklif veriyorum adam 1 TL teklif ediyor. Ben sizin sattığınız bir ürünün yarı fiyatını teklif etmişim gibi düşünün.
Ne alaka ? Beni bununla mı yargılıyorsunuz?
Şayet öyleyse iade ediyorum . Şuana kadar ticaretlerimden dolayı 1 kere bile şikayet konusu açılmamış insanım 4 yıldır.
Bununla övünmüyorum , ithamınız yanlış..
Siz neden ustunuze alindiniz hocam 😊 Bu ucuza makale yazdirmak isteyenlere benim lafim. Yani adam diyor 100 kelimesi 1 tl den makaleci araniyor. Daha sonra bu tarz sorunlar ortaya cikiyor genelde. Yani size bir sey demedim ucuza yazdirmak isteyenlere dedim.