r10 yönetimi alt sınırı 2 tl galiba. yıllardan beri bu uygulama var instgram-facebook like makale gibi alanlarda saçma sistem. isteyen istediği fiyata koyar serbest piyasa. dünde haberlerda adam ekmeği 70 kuruşa satıyordu diğer büfeler şikayet etmiş fiyati düşük satıyor diye. her neyse senin konuna gelecek olursak başka müşteri bul teklif eder kabul etmezsin, müşteri bol nasılsa.