ağzımdan lafta çıkmıyor özür diliyecem konuşamıyorum. Sonrada anladım ki kız farketmemiş kızı geçtim yanımdakilerde farketmemiş. Ya da bana öyle geldi. Kızın salarıda ince kabarık ve kıvırcık. Kızıl saçlıydı 
neyse; gene baya ilerledik kız elini başına götürdü. O da ne!!! Başladı sövmeye. Bişeyde diyemiyorum kızardım bozardım. Özür dilemek istiyorum diliyemiyorum.
ama içim içimi yedi. Ordan bi teyze dikiş nakış çantasından makas çıkardı. Güzelim saçlardan bir tutam almamı istedi
büyük bir keyifle kestim saçlarını 
Benden bir önceki durakta indi. İndiğinde baktım hala sövüyordu. Acaba şimdi de sövüyormudur? 