• 15-06-2008, 20:52:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün herzman ki gibi SkyLord ile beraberdik. Neyse iş güç halletik eve dönüş vakti geldi. Arabada ayaktayım, ağzımda sakız var. Araba hareket halinde. Bir elimde laptop diğer elimle demirden tutunuyorum. Zaten bu aralar moralim bozuk belki bilen vardır. Neyse yolu baya gittik. Hiç huyum değildir ama sakızı şöyle bir ağzımda çeviriyim dedim. Hoşuma gitti azda şişireyim dedim. O arada sakız ağızdan bir fırladı tükrük vs ne varsa kızın kafaya ağzımdan lafta çıkmıyor özür diliyecem konuşamıyorum. Sonrada anladım ki kız farketmemiş kızı geçtim yanımdakilerde farketmemiş. Ya da bana öyle geldi. Kızın salarıda ince kabarık ve kıvırcık. Kızıl saçlıydı neyse; gene baya ilerledik kız elini başına götürdü. O da ne!!! Başladı sövmeye. Bişeyde diyemiyorum kızardım bozardım. Özür dilemek istiyorum diliyemiyorum. ama içim içimi yedi. Ordan bi teyze dikiş nakış çantasından makas çıkardı. Güzelim saçlardan bir tutam almamı istedi büyük bir keyifle kestim saçlarını Benden bir önceki durakta indi. İndiğinde baktım hala sövüyordu. Acaba şimdi de sövüyormudur?
  • 15-06-2008, 20:56:12
    #2
    Oooohhh hemde nasıl yandın adaş İnşallah kızın bedduaları tutmaz
  • 15-06-2008, 20:57:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    o tutarsa yandık zaten. Bedduaları buraya yazsam ban yerim
  • 15-06-2008, 20:58:44
    #4
    O da güzelmiş acıdım kızın haline :S
  • 15-06-2008, 20:59:53
    #5
    iyiki daha önce söylemedin dövebilirdi
  • 15-06-2008, 21:01:44
    #6
    Kız değilde erkek olsaydı kavga çıkardı
  • 15-06-2008, 21:01:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam bende söverdim

    Ne olursa olsun; " Ben yaptım, isteyerek olmadı, çok üzgünüm özürdilerim " demeliydin..

    Her ne kadar seni sevmesem de yakıştıramadım sana.

    Madem sakız çiğnemesini bilmiyon ne çiğniyon Zuhaha
  • 15-06-2008, 21:01:58
    #8
    güzel miydi bari kız

    keşke o fark etmeden inseydin araban.
  • 15-06-2008, 21:04:21
    #9
    sen olduğunu anlasaydı laf yerine tokat yerdin