Konu
Kızın saçına sakız yapıştırdım :(
15-06-2008, 21:01:45
#7
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Ben olsam bende söverdim
Ne olursa olsun;
" Ben yaptım, isteyerek olmadı, çok üzgünüm özürdilerim "
demeliydin..
Her ne kadar seni sevmesem de yakıştıramadım sana.
Madem sakız çiğnemesini bilmiyon ne çiğniyon
Zuhaha