Ben olsam bende söverdim

Ne olursa olsun; " Ben yaptım, isteyerek olmadı, çok üzgünüm özürdilerim " demeliydin..

Her ne kadar seni sevmesem de yakıştıramadım sana.

Madem sakız çiğnemesini bilmiyon ne çiğniyon Zuhaha