Konu
Kızın saçına sakız yapıştırdım :(
15-06-2008, 20:52:53
#1
My_X
Üyeliği durduruldu
Bugün herzman ki gibi SkyLord ile beraberdik. Neyse iş güç halletik eve dönüş vakti geldi. Arabada ayaktayım, ağzımda sakız var. Araba hareket halinde. Bir elimde laptop diğer elimle demirden tutunuyorum. Zaten bu aralar moralim bozuk belki bilen vardır. Neyse yolu baya gittik. Hiç huyum değildir ama sakızı şöyle bir ağzımda çeviriyim dedim. Hoşuma gitti azda şişireyim dedim. O arada sakız ağızdan bir fırladı tükrük vs ne varsa kızın kafaya
ağzımdan lafta çıkmıyor özür diliyecem konuşamıyorum. Sonrada anladım ki kız farketmemiş kızı geçtim yanımdakilerde farketmemiş. Ya da bana öyle geldi. Kızın salarıda ince kabarık ve kıvırcık. Kızıl saçlıydı
neyse; gene baya ilerledik kız elini başına götürdü. O da ne!!! Başladı sövmeye. Bişeyde diyemiyorum kızardım bozardım. Özür dilemek istiyorum diliyemiyorum.
ama içim içimi yedi. Ordan bi teyze dikiş nakış çantasından makas çıkardı. Güzelim saçlardan bir tutam almamı istedi
büyük bir keyifle kestim saçlarını
Benden bir önceki durakta indi. İndiğinde baktım hala sövüyordu. Acaba şimdi de sövüyormudur?