• 28-04-2018, 04:25:46
    #28
    18 yaşıma girdiğimde bi dönüm noktası oldu diyebilirim, sorumluluklar birden yüklenince büyüdüğümü anlamıştım
  • 28-04-2018, 17:06:17
    #29
    Aklımda yurt dışına çıkmak yokken Ocak ayında 1€’ya Viyana bileti almam ve tüm planlarımı buna göre yapmam. Belki benim için dönüm noktası olur bu..
  • 28-04-2018, 17:10:43
    #30
    2008 de el bebek gül bebek büyüttüğüm sitenin yedeğini kurulduğundan beri hiç almayışım ve sunucunun çökmesi sitenin hiç olması Ve ondan sonra bir daha o kategoride hiç başarılı olamadım.
  • 28-04-2018, 17:15:06
    #31
    Daha kırılmadım da çatlamak üzereyim
  • 08-05-2018, 13:16:50
    #32
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lise 1 kitap kontrolü yapan hocanın dersine kitapsız girmemek için yan sınıftan bir kızdan kitap istemiştim. Sanırım kırılma noktası o oldu
    ne güzel üstatt )
    EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu web sitesi nasıl kurulur diye merak ettiğim gün.
    bir yazılımcının mesleğine bu şekilde adım atması iyiymiş
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 a kayit oldugum gun
    r10 iyidir tabii ki umarım kalitesi hiç düşmez aksine yükselir hep.
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda yurt dışına çıkmak yokken Ocak ayında 1€’ya Viyana bileti almam ve tüm planlarımı buna göre yapmam. Belki benim için dönüm noktası olur bu..
    o nasıl oldu üstat
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 de el bebek gül be.bek büyüttüğüm sitenin yedeğini kurulduğundan beri hiç almayışım ve sunucunun çökmesi sitenin hiç olması Ve ondan sonra bir daha o kategoride hiç başarılı olamadım.
    geçmiş olsun,tecrübe olmuştur sana üstat neyse
  • 08-05-2018, 13:18:46
    #33
    Oyunculuk sınavlarında birini korumak için yalan söyledim ve kabul edilmedim, eğer doğruyu söyleseydim şu anda sınava beraber girdiğim arkadaşım gibi ünlüydüm.
  • 08-05-2018, 13:46:23
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Tembel bir öğrenciyken 5.sınıfta hırs ve azim yaparak bu yıl o takdiri alacağım dediğim gün Hayatta gerçekten isteyince azim ve hırs yapınca herşeyi başarabileceğimi anladığım gündür
  • 08-05-2018, 13:55:25
    #35
    Metin2 ye başlamak
  • 08-05-2018, 14:40:20
    #36
    hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her an, bir sonraki an için sonsuz sayıda alternatif vardır. Ama insan kaderini takip eder. Dolayısıyla hayatta "kırılma" yoktur.
    Niye bu kadar hoşuma gitti bu cümle, bilemedim.