konuya davet ediyorum hepinizi :)
47
●2.307
- 08-05-2018, 13:16:50ne güzel üstattharosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
bir yazılımcının mesleğine bu şekilde adım atması iyiymişEmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 iyidir tabii kidenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım kalitesi hiç düşmez aksine yükselir hep.
o nasıl oldu üstataTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun,tecrübe olmuştur sana üstat neyseMertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2018, 13:46:23Üyeliği durdurulduTembel bir öğrenciyken 5.sınıfta hırs ve azim yaparak bu yıl o takdiri alacağım dediğim gün
Hayatta gerçekten isteyince azim ve hırs yapınca
herşeyi başarabileceğimi anladığım gündür
- 08-05-2018, 14:40:20
Ve ondan sonra bir daha o kategoride hiç başarılı olamadım.