• 14-12-2018, 12:05:18
    #46
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 yılıydı, normalde turizm okumuştum staja gittim sözde 5 yıldızlı bir otele Antalyada. Sabah 7 akşam 10 çalıştırdılar çalışmazsan stajını yakarız dediler. Bende bir daha yer aramakla uğraşmamak için katlandım 1 ay. Son çevremden görümki genel olarak şartlar kötü. Liseden beri web merakım ve azda olsa bilgim vardı. Bir tanıdığım sayesınde grafik tasarım kursuna giderek belge aldım ve matbuuda çalışmaya başladım baya bir zaman çalıştım daha sonrasında orası bana yetersiz geldi farklı bir firmaya geçtim şimdi daha fazla geliştiriyorum kendimi.

    Yani olayın özeti otelde o kadar ezilmeseydim turizm sektöründe sürünmeye devam edecektim.
    hocam iyi olmuş okulu tamamen mi bıraktınız?
  • 15-12-2018, 09:49:19
    #47
    sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iyi olmuş okulu tamamen mi bıraktınız?
    Yok hocam bırakmadım okulun son senesiydi. O darbeyi yedim bitirdim
  • 15-12-2018, 13:18:09
    #48
    Bağzen rüyalarımın çok gerçekçi olması ve sabah olup uyanınca büyük bir oh çekmek.