harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lise 1 kitap kontrolü yapan hocanın dersine kitapsız girmemek için yan sınıftan bir kızdan kitap istemiştim. Sanırım kırılma noktası o oldu
ne güzel üstatt )
EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu web sitesi nasıl kurulur diye merak ettiğim gün.
bir yazılımcının mesleğine bu şekilde adım atması iyiymiş
denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 a kayit oldugum gun
r10 iyidir tabii ki umarım kalitesi hiç düşmez aksine yükselir hep.
aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda yurt dışına çıkmak yokken Ocak ayında 1€’ya Viyana bileti almam ve tüm planlarımı buna göre yapmam. Belki benim için dönüm noktası olur bu..
o nasıl oldu üstat
Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2008 de el bebek gül be.bek büyüttüğüm sitenin yedeğini kurulduğundan beri hiç almayışım ve sunucunun çökmesi sitenin hiç olması Ve ondan sonra bir daha o kategoride hiç başarılı olamadım.
geçmiş olsun,tecrübe olmuştur sana üstat neyse