lise 1 kitap kontrolü yapan hocanın dersine kitapsız girmemek için yan sınıftan bir kızdan kitap istemiştim. Sanırım kırılma noktası o oldu
ne güzel üstatt

)
Bu web sitesi nasıl kurulur diye merak ettiğim gün.
bir yazılımcının mesleğine bu şekilde adım atması iyiymiş
r10 a kayit oldugum gun
r10 iyidir tabii ki

umarım kalitesi hiç düşmez aksine yükselir hep.
Aklımda yurt dışına çıkmak yokken Ocak ayında 1ya Viyana bileti almam ve tüm planlarımı buna göre yapmam. Belki benim için dönüm noktası olur bu..
o nasıl oldu üstat
2008 de el bebek gül be.bek büyüttüğüm sitenin yedeğini kurulduğundan beri hiç almayışım ve sunucunun çökmesi sitenin hiç olması
Ve ondan sonra bir daha o kategoride hiç başarılı olamadım.
geçmiş olsun,tecrübe olmuştur sana üstat neyse