• 22-04-2018, 00:19:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Erişim var ben girebiliyorum ?
  • 22-04-2018, 00:19:31
    #29

    bence bunun hiç bir özürü olamaz. @radmin;
    bu bir cesaret örneği de aynı zamanda ben yaşa vuruyorum...
  • 22-04-2018, 00:34:29
    #30
    Whois bilgilerinden facebook hesabını buldum. Profile bakıyorum böyle çocuksu şeylerle uğraşacak yaşta da değil, ilginç.
  • 22-04-2018, 00:46:57
    #31
    gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SeaMs; hocam elbetteki tasvip etmiyoruz. benim Güzel Hosting de 100'e yakın web sayfam mevcut. Ama yapılan asıl konu olan şey etik değil.
    Güzel Hosting'de benimde hosting hizmetim mevcut. Fakat şöyle düşünelim, saldırının iyisi kötüsü bu işlerde olmaz. Paylaşımlı bir hosting hizmetinde diğer web sitelerini etkiliyebilirsiniz, zarar verebilirsiniz. Kendi ipinden çıkan floodlar sunucu için fazla bir etken değil ayrıca floodlamaya başladığın an sunucu engelliyor, r10'da birinin böyle bir şey yapması ve paylaşması bana etik bir davranış olarak gelmiyor ayrıca sizin bunu hafif desteklemeniz hoş değil.
  • 22-04-2018, 00:51:17
    #32
    Küçük yaşta birinin yaptığını düşünmüyorum.
  • 22-04-2018, 01:14:59
    #33
    SeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Hosting'de benimde hosting hizmetim mevcut. Fakat şöyle düşünelim, saldırının iyisi kötüsü bu işlerde olmaz. Paylaşımlı bir hosting hizmetinde diğer web sitelerini etkiliyebilirsiniz, zarar verebilirsiniz. Kendi ipinden çıkan floodlar sunucu için fazla bir etken değil ayrıca floodlamaya başladığın an sunucu engelliyor, r10'da birinin böyle bir şey yapması ve paylaşması bana etik bir davranış olarak gelmiyor ayrıca sizin bunu hafif desteklemeniz hoş değil.
    hocam desteklemedim, ben saldırın kapansın demedim. Bu durumu tasvip etmiyorum hepsi bu. oradaki arkadaşların profil nickleri r10 ile birebir aynı ve kötüler mesajlar mevcut r10'u. ben gerekli mercilere mail yolu ile şikayette de bulundum.
  • 22-04-2018, 01:18:08
    #34
    gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam desteklemedim, ben saldırın kapansın demedim. Bu durumu tasvip etmiyorum hepsi bu. oradaki arkadaşların profil nickleri r10 ile birebir aynı ve kötüler mesajlar mevcut r10'u. ben gerekli mercilere mail yolu ile şikayette de bulundum.
    Ben sizi diğer mesajınızdan yanlış anlamışım hocam, kusura bakmayın. En iyisini ve doğrusunu yapmışsınız.
  • 22-04-2018, 01:23:02
    #35
    Platin üyelik kaç para acaba
  • 22-04-2018, 01:26:39
    #36
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platin üyelik kaç para acaba
    5 Yıl ücretsizdi en son 5 yıl sonra ne olur bilemiyorum hocam