SeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel Hosting'de benimde hosting hizmetim mevcut. Fakat şöyle düşünelim, saldırının iyisi kötüsü bu işlerde olmaz. Paylaşımlı bir hosting hizmetinde diğer web sitelerini etkiliyebilirsiniz, zarar verebilirsiniz. Kendi ipinden çıkan floodlar sunucu için fazla bir etken değil ayrıca floodlamaya başladığın an sunucu engelliyor, r10'da birinin böyle bir şey yapması ve paylaşması bana etik bir davranış olarak gelmiyor ayrıca sizin bunu hafif desteklemeniz hoş değil.
hocam desteklemedim, ben saldırın kapansın demedim. Bu durumu tasvip etmiyorum hepsi bu. oradaki arkadaşların profil nickleri r10 ile birebir aynı ve kötüler mesajlar mevcut r10'u. ben gerekli mercilere mail yolu ile şikayette de bulundum.