gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam desteklemedim, ben saldırın kapansın demedim. Bu durumu tasvip etmiyorum hepsi bu. oradaki arkadaşların profil nickleri r10 ile birebir aynı ve kötüler mesajlar mevcut r10'u. ben gerekli mercilere mail yolu ile şikayette de bulundum.
Ben sizi diğer mesajınızdan yanlış anlamışım hocam, kusura bakmayın. En iyisini ve doğrusunu yapmışsınız.