• 07-04-2018, 14:06:31
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Birlik ve beraberlik adına kendi aramızda farklı şehirlerden bir buluşma yapmak ve R10 dostluğumuzu ölümsüzleştirmek için kahvaltı ve bogaza karşı kahve içmek için bu günü değerlendirmek istedik.
    Katılmak isteyen ve hem iş hemde özel sebeplerden dolayı katılamayan arkadaşlar oldu. İnşaAllah ilerleyen zamanlarda siz değerli R10'a daha geniş daha büyük bir buluşma yaparak dostluk bağlarımızı güçlendiririz...
    Şu günler gelir geçer. Dostluk adına yapılan herşey ölümsüzleşir ve geleceğe güzel bir anı olarak kalır
    Bu güzel gün için Bursa'dan aramıza katılan @WebxGroup; ve @His34; @Adolis; ve R10 da parfümleri ile tanıdığımız ve ticaret yaptıgımız @TeknikSite; dostumuza teşekkür ederim...


  • 07-04-2018, 14:07:42
    #2
    Afiyet olsun, selamlar.
  • 07-04-2018, 14:11:13
    #3
    Afiyet olsun hepinize... Böyle buluşmalar olması gayet güzel.. Umarım ilerleyen zamanlarda tekrar olur ve katılma fırsatım olur.
  • 07-04-2018, 14:14:03
    #4
    Allah mubabbetinizi arttirsin
  • 07-04-2018, 14:16:42
    #5
    Selamlar
  • 07-04-2018, 14:18:06
    #6
    afiyet olsun güzel buluşma olmuş
  • 07-04-2018, 14:24:19
    #7
    Kurumsal PLUS
    Gerçekten güzel bir buluşma oldu. Katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim
  • 07-04-2018, 14:27:27
    #8
    afiyet olsun üstadlar
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2018, 14:30:21
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Herkese candan teşekkürler İnşallah sizlerle de bir araya gelir dostlukları ölümsüzleştiririz