Birlik ve beraberlik adına kendi aramızda farklı şehirlerden bir buluşma yapmak ve R10 dostluğumuzu ölümsüzleştirmek için kahvaltı ve bogaza karşı kahve içmek için bu günü değerlendirmek istedik.
Katılmak isteyen ve hem iş hemde özel sebeplerden dolayı katılamayan arkadaşlar oldu. İnşaAllah ilerleyen zamanlarda siz değerli R10'a daha geniş daha büyük bir buluşma yaparak dostluk bağlarımızı güçlendiririz...
Şu günler gelir geçer. Dostluk adına yapılan herşey ölümsüzleşir ve geleceğe güzel bir anı olarak kalır
Bu güzel gün için Bursa'dan aramıza katılan
@WebxGroup; ve
@His34;
@Adolis; ve R10 da parfümleri ile tanıdığımız ve ticaret yaptıgımız
@TeknikSite; dostumuza teşekkür ederim...