R10 Kahvaltı ve Kahve Buluşması
12
●702
- 07-04-2018, 17:52:35Bursa'da oturan arkadaşlar için yakın zamanda yapacagız. Yaklaşık 6 7 kişi hazırdemircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaan hocam WhatsApp grubumuzda müsait arkadaşlar için yapmıştık ama yakın zamanda mekan ve gerekli ayarlamalar yapılarak sen dahil R10 daki dostları buluşturacagızkaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok keyifli bol muhabbetli güzel bir gündü