• 07-04-2018, 14:55:51
    #10
    Herşey gayet güzeldi sohbetimiz hoştu. Tekrarının gerçekleşmesi dileğiyle. Gelemeyen arkadaşlar oldu fakat en kısa zaman da tekrardan bir oluşum içerisinde olacağız. Dostluklarımızın daha çok pekişmesi dileğiyle. Harika insanlar harika kişilikler iyi ki varsınız.
  • 07-04-2018, 17:17:07
    #11
    Bursada düzenlerseniz katılmak isterim
  • 07-04-2018, 17:24:54
    #12
    haber verseydiniz katılırdım, hiç haberimiz olmadı
  • 07-04-2018, 17:52:35
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursada düzenlerseniz katılmak isterim
    Bursa'da oturan arkadaşlar için yakın zamanda yapacagız. Yaklaşık 6 7 kişi hazır
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber verseydiniz katılırdım, hiç haberimiz olmadı
    Kaan hocam WhatsApp grubumuzda müsait arkadaşlar için yapmıştık ama yakın zamanda mekan ve gerekli ayarlamalar yapılarak sen dahil R10 daki dostları buluşturacagız Çok keyifli bol muhabbetli güzel bir gündü