• 05-03-2018, 20:06:49
    #10
    yavuzwasheree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel fikir teşekkürler




    Buda aklıma geldi fakat her 4 tlde bir komisyon alıyomuş 25 kuruş dediler
    boyle biursey yoktur pos cihazlarin bazisinin aylik ucreti var bazilari ucretsiz coook dusuk komisyon var
  • 05-03-2018, 20:25:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boyle biursey yoktur pos cihazlarin bazisinin aylik ucreti var bazilari ucretsiz coook dusuk komisyon var
    Nereden çekebilirim parayı ?
  • 05-03-2018, 20:36:17
    #12
    İninal TL çekiminden bahsediyorsanız, İBAN iadesi yapabiliyorlar. İmzanızı içeren bir dilekçeyle mail atıyorsunuz 1 ay içerisinde iadesini yapıyorlar. Ben 2 kez bu şekilde iade aldım.
  • 05-03-2018, 20:45:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İninal TL çekiminden bahsediyorsanız, İBAN iadesi yapabiliyorlar. İmzanızı içeren bir dilekçeyle mail atıyorsunuz 1 ay içerisinde iadesini yapıyorlar. Ben 2 kez bu şekilde iade aldım.
    1 ay çok uzun bir süre fakat bilgilendirdiğin için teşekkür ederim. ben acil çekmem lazım
  • 05-03-2018, 20:55:46
    #14
    Forumda aracılık yapanlar ile iletişime geçebilirsiniz
  • 05-03-2018, 20:58:24
    #15
    Üyeliği durduruldu
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda aracılık yapanlar ile iletişime geçebilirsiniz
    varmı tanıdığın nerden bulucam