yavuzwasheree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel fikir teşekkürler




Buda aklıma geldi fakat her 4 tlde bir komisyon alıyomuş 25 kuruş dediler
boyle biursey yoktur pos cihazlarin bazisinin aylik ucreti var bazilari ucretsiz coook dusuk komisyon var