İninal TL çekiminden bahsediyorsanız, İBAN iadesi yapabiliyorlar. İmzanızı içeren bir dilekçeyle mail atıyorsunuz 1 ay içerisinde iadesini yapıyorlar. Ben 2 kez bu şekilde iade aldım.