• 26-02-2018, 12:45:01
    #10
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızca doğalgaz benim adıma kayıtlı oda kartlı fatura söz konusu değil, elektirik ve su abonelikleri babamın adına bu bir sorun mudur? İkemetgahımız iki yıldır aynı adreste.
    - Tapu sahibi dairede ikamet ediyorsa kira yardımı alabilir. Kira bedelinin bir kısmını belediye bir kısmını müteahhit verir. Kira bedelini belediyenin rayiç bedeli belirler.
    - Sadece bir fatura yeterlidir. (yukarıda yazdığım husu aynen geçerlidir)
    - Eğer içerisinde kiracı varsa (bu kişinin akrabalık derecesinin önemi yoktur) taşınma yardımı alabilir bu da 2 kira bedelidir (yine rayiç bedelden)[COLOR="Silver"]
  • 26-02-2018, 13:24:08
    #11
    şentepeden ev al bro şentepe cok degerlendı :d
  • 26-02-2018, 13:48:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bulunan bölgeye göre değişir. Bazı yerler gerçekten sıkıntı ulaşım olsun kentleşme olsun o yerlerde yapılacak olan kentsel dönüşümleri destekliyorum açıkcası.
  • 26-02-2018, 13:49:47
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Tapu sahibi dairede ikamet ediyorsa kira yardımı alabilir. Kira bedelinin bir kısmını belediye bir kısmını müteahhit verir. Kira bedelini belediyenin rayiç bedeli belirler.
    - Sadece bir fatura yeterlidir. (yukarıda yazdığım husu aynen geçerlidir)
    - Eğer içerisinde kiracı varsa (bu kişinin akrabalık derecesinin önemi yoktur) taşınma yardımı alabilir bu da 2 kira bedelidir (yine rayiç bedelden)





    - Tapu sahibi dairede ikamet ediyorsa kira yardımı alabilir. Kira bedelinin bir kısmını belediye bir kısmını müteahhit verir. Kira bedelini belediyenin rayiç bedeli belirler.
    - Sadece bir fatura yeterlidir. (yukarıda yazdığım husu aynen geçerlidir)
    - Eğer içerisinde kiracı varsa (bu kişinin akrabalık derecesinin önemi yoktur) taşınma yardımı alabilir bu da 2 kira bedelidir (yine rayiç bedelden)
    Doğal gaz faturalı değil, kartlı.
  • 26-02-2018, 15:21:38
    #14
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğal gaz faturalı değil, kartlı.
    daire tapusu sizin adınıza mı
  • 26-02-2018, 15:24:33
    #15
    keiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şentepeden ev al bro şentepe cok degerlendı :d
    Hocam, ne yapacağımı inan bilmiyorum. Zamanında ne kazandıysam ortaya koydum, borç harç bilmem ne ev aldım. Şimdi bu durum moralimi bozdu. 2008 yapımı binaya kentsel dönüşümde yıkmak nedir kafam almıyor. Elin müthayitine tokisine neden rant sağlamak için kirada sürünmeye mecbur muyuz? Adamlar gelip bizim 4 katlı binayı yıkıyor, 8 kat dikiyor. Sana da 1 daire veriyor belkide vermiyor para veriyor, gerisi kimin cebine gidiyor belli değil.

    Bundan iki yıl önce tüm semtin kat mulkiyeti tapuları çıkartılmıştı, nereye baksam "bu binanın kat mülkiyetini x firması yürütmektedir" yazısı görmekteydim.

    + Öğrendiğim kadarıyla kentsel dönüşümü Toki ustlenecek imiş.



    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daire tapusu sizin adınıza mı
    Evet hocam tapu benim adıma. Doğalgaz da benim adıma ama kartlı fatura gelmiyor. Başkentgazdan belge istenebilir heralde diye düşünüyorum. Elektirik ve suyu işten izin almıyım bunun için diye babam açmıştı kendi adına.
  • 26-02-2018, 15:32:42
    #16
    reis benım bıldıgım kentsel dönüşüm gecekondular yıkılır yerıne modern binalar yapılır ama demetevlerde genelde zaten yüksek katlı binalar var ha yenidoğan da doğantepe de felan otursan derim ki yapsınlar sonucta bu bahsettıgım yerler çarpık kentleşmenın yogun oldugu yerler. demette de gerçi eski bina çok demete de yapılabılır ama sizin bına daha yenı sayılır.
    aslında yanı ne bileyim halk arasında da kentsel dönusum iyi bişey diye bilinen bişe ve bende böyle biliyorum
  • 28-02-2018, 18:46:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bende birşey sorayım peki dükkanı olanlara ozaman ne verilmekde, atıyorum benim 800 m2 bir depom var bana dükkanmı verecekler dairemi.



    exposhoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende birşey sorayım peki dükkanı olanlara ozaman ne verilmekde, atıyorum benim 800 m2 bir depom var bana dükkanmı verecekler dairemi.