Yalnızca doğalgaz benim adıma kayıtlı oda kartlı fatura söz konusu değil, elektirik ve su abonelikleri babamın adına bu bir sorun mudur? İkemetgahımız iki yıldır aynı adreste.
- Tapu sahibi dairede ikamet ediyorsa kira yardımı alabilir. Kira bedelinin bir kısmını belediye bir kısmını müteahhit verir. Kira bedelini belediyenin rayiç bedeli belirler.
- Sadece bir fatura yeterlidir. (yukarıda yazdığım husu aynen geçerlidir)
- Eğer içerisinde kiracı varsa (bu kişinin akrabalık derecesinin önemi yoktur) taşınma yardımı alabilir bu da 2 kira bedelidir (yine rayiç bedelden)[COLOR="Silver"]