CS:GO Beni Çıldırttı. Oyunu Asla Almayın.
50
●2.888
- 25-02-2018, 21:25:53En iyisi kendi takımınla oynamak. 3 yıldır nova seviyesinde geziyoruz fakat dediğiniz durumu hiç yaşamadık. (Karşı taraf hile açıyor orası ayrı mesele.) Bazen Discord'de hepimiz online oluyoruz, daha zevkli oluyor.
- 25-02-2018, 23:32:12Üyeliği durdurulduHaklısınız hocam. Ancak supreme arkadaşlarıma ulaşamıyorum. Sadece hesabımda ekliydiler. Oda vac ban yiyince. Maalesef rastgele lobilerden giriyorum.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2018, 00:58:46Üyeliği durdurulduworld of tanks 6 yıldır hilesini bulamadımHbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2018, 10:37:07
- 26-02-2018, 11:23:35PUBG' de hangi hileyi kullanıyorsunuz hocam?mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle