Konu
CS:GO Beni Çıldırttı. Oyunu Asla Almayın.
25-02-2018, 21:25:53
#46
ahmetcem96
En iyisi kendi takımınla oynamak. 3 yıldır nova seviyesinde geziyoruz fakat dediğiniz durumu hiç yaşamadık. (Karşı taraf hile açıyor orası ayrı mesele.) Bazen Discord'de hepimiz online oluyoruz, daha zevkli oluyor.