En iyisi kendi takımınla oynamak. 3 yıldır nova seviyesinde geziyoruz fakat dediğiniz durumu hiç yaşamadık. (Karşı taraf hile açıyor orası ayrı mesele.) Bazen Discord'de hepimiz online oluyoruz, daha zevkli oluyor.