En iyisi kendi takımınla oynamak. 3 yıldır nova seviyesinde geziyoruz fakat dediğiniz durumu hiç yaşamadık. (Karşı taraf hile açıyor orası ayrı mesele.) Bazen Discord'de hepimiz online oluyoruz, daha zevkli oluyor.
Haklısınız hocam. Ancak supreme arkadaşlarıma ulaşamıyorum. Sadece hesabımda ekliydiler. Oda vac ban yiyince. Maalesef rastgele lobilerden giriyorum.