Arkadaşlar sizlere danışmak istiyorum, bayadır satış yapıyorum ve müşterilerime destek veriyorum her seferinde FTP bilgilerini istemek falan beni uğraştırıyor. Böyle bir veri merkezine kayıt olmak gibi tüm sitelerin elimin altında olması gibi bir sistem var mı ? bunu sormuş iken satışla bir eşleştiriyorum hep benden hizmet alana hostingide vereyim gibi.
Baktım internetten ama bayi hosting bana çok yavaş geldi( 2 kez denedim) bir site üzerinden bayi hosting vermek ile o oranda harici siteye ayrı hosting almak arasında hız farkı gördüm ama detaylı kullandığım söylenemez.
Yorum ve öneri bekliyorum arkadaşlar.
Hosting Satışı yapmak ? Kontrolü Elime Nasıl alabilirim
9
●515
- 17-02-2018, 01:41:23Merhaba, öncelikle bayi sistemine yavaş dememelisiniz size bu hissayatı veren almış olduğunuz firmadır. Birçok kullanıcı sitelerini barındırmak ve satış yapmak için reseller kullanmaktadır nedeni daha uyguna daha uzun ömürlü olmasıdır. Öte yandan siz kendi altyapınızı oluşturursanız herşeye sıfırdan başlamış olucaksınız örneğin bir vds ihtiyacınız var, performans için 5 gb kiraladınız diyelim bunun aylık gideri en kötü 50+kdv olsun.
Daha sonra cPanel için içerisinde lisans almanız lazım buda aylık 57 tl daha sonra kullanıcılarınızı bir süre bu sistem idare edicektir. Şunu unutmayınki buda yetersiz kalıcak ve cloudlinux altyapısına geçip aynı zamanda
litespeed lisansıda alıcaksınız. Zamanla gideriniz aylık 450 TL gibi bir rakama ulaşıcak. Ama ilk etapta aylık max 120 tl gider ile hizmet sağlayabileceksiniz. - 17-02-2018, 12:30:04Detaylı bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum. Bir şey sormak istiyorum bu reseller kullandığımızda karşıdakinin FTP bilgilerini görebiliyormuyuz yanlış hatırlamıyorsam her şeyi görüyoruz ama şfire görünmüyordu. Sadece şifreyi değiştirip girebiliyorduk sisteme ?Bogahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun ücretini merak ediyorum buda aklıma gelmişti, İnternetten hazır yazılımlara da baktım da sizin söylediğiniz fiyatı ve getirileri nelerdir ? Getiri derken bu sistemi açabilmek için kendi sunucularımızın olması gerekiyor mu ? gibi detaylı bilgiCreatingz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-02-2018, 21:14:57Veri merkezinden kıraladığımızda lisansları falan alındığında güvenlik onlardan sorumlu değil mi ?WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2018, 21:39:00hayir butun guvenligi sen sagliyacaksin sadece onlar fiziksel guvenligi saglar yanma , calinma vs vsHasanAYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2018, 22:39:53Teşekkür ederimtheykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalama ön gördüğünüz fiyatlar nelerdir.Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
